"Z pewnością istnieją i inne (bardziej zakamuflowane) watykańskie prądy starożytnych i megalitycznych nauk, które dla wielu wysoko postawionych kapłanów stały się sidłami, jakkolwiek z perspektywy Bożej Wszechmocy, nie powinniśmy się tym zbytnio przejmować. Wszystko przebiega zgodnie z opatrznością, o której wspomina Maryja. Przykładowo w objawieniach z La Salette, z roku 1864 mówi:
„Księża, słudzy mego Syna, księża, z powodu złego życia, lekceważącego i bluźnierczego sprawowania świętych Tajemnic, z powodu zamiłowania do pieniędzy, zamiłowania do zaszczytów i przyjemności, księża stali się ściekiem nieczystości (papież Grzegorz XVI w swej pierwszej encyklice Mirari vos z 1832 r., czyli wcześniej niż objawienia z La Salette, zastosował tą terminologię, określił masonerię, jako ściek nieczysty wszystkich poprzednich sekt ! Słownictwo to zostało zapewne przez Niepokalaną użyte celowo – dopisek redakcji). Tak duchowni zasługują na pomstę i pomsta zawisła nad ich głowami. Biada księżom i osobom Bogu poświęconym, które swą niewiernością i złym życiem krzyżują na nowo mego Syna!”... całość tu: http://argonauta.pl/czwarta-tajemnica...
„Księża, słudzy mego Syna, księża, z powodu złego życia, lekceważącego i bluźnierczego sprawowania świętych Tajemnic, z powodu zamiłowania do pieniędzy, zamiłowania do zaszczytów i przyjemności, księża stali się ściekiem nieczystości (papież Grzegorz XVI w swej pierwszej encyklice Mirari vos z 1832 r., czyli wcześniej niż objawienia z La Salette, zastosował tą terminologię, określił masonerię, jako ściek nieczysty wszystkich poprzednich sekt ! Słownictwo to zostało zapewne przez Niepokalaną użyte celowo – dopisek redakcji). Tak duchowni zasługują na pomstę i pomsta zawisła nad ich głowami. Biada księżom i osobom Bogu poświęconym, które swą niewiernością i złym życiem krzyżują na nowo mego Syna!”... całość tu: http://argonauta.pl/czwarta-tajemnica...
Odnowa w duchu New Age | |
240 Likes | 240 Dislikes |
12,907 views views | 13,305 followers |
People & Blogs | Upload TimePublished on 4 Apr 2018 |
No comments:
Post a Comment